یادگیری و آموزش مجازی

سهم من از فضای سایبری برای تکمیل بحث ها، مقالات، منابع و ... در کلاس درس

یادگیری و آموزش مجازی

سهم من از فضای سایبری برای تکمیل بحث ها، مقالات، منابع و ... در کلاس درس

یادگیری و آموزش مجازی

امــــــــواج زندگی را بپذیــــر؛ حتی اگـر گـاهی تو را به اعـــــماق دریـا بـبــرند!
آن مـاهی آســــــوده که همیــــشـه بـر سطـــح آب مــی بیــنی اش؛
مُرده است...

نیلوفر مرتضی نژاد هستم دکتری رشته ی مطالعات برنامه درسی دانشگاه خوارزمی
عضو هیئت علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه
زمینه های مطالعاتی مورد علاقه:
یادگیری الکترونیکی- آموزش مجازی
کارآفرینی و برنامه ی درسی در سازمان ها
یادگیری مادام العمر
لذت یادگیری
پراگماتیسم و فراگیر محوری و ...

ماجراهای تعطیلی بلاگفا

چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶ ب.ظ

پیش از این وبلاگی داشتم در سایت "بلاگفا" که متأسفانه متوجه شدم بعد از مدتی که از آپلود کردن فایلها می گذرد، زمان دسترسی به آنها منقضی می شود و دیگر قابل دانلود کردن نیستند.

بنابراین تصمیم به تغییر سایت گرفتم و پس از اندکی تحقیق و با توجه به این که "بیان" خود دارای فضایی اختصاصی جهت آپلود فایلهای مورد نیاز هست و به این ترتیب فایلهای آپلود شده در هر لحظه قابل دسترسی برای مدیرِ وبلاگ می باشد و از سوی دیگر امکانِ مهاجرت و انتقالِ مطالب وبلاگ قبلی در آن موجود هست، آن را انتخاب کردم.

حال چند وقتی است که بلاگفا، یعنی همان خانه ی سابق من و خانه ی فعلی خیلی از افرادی که در لینک هایم هستند و به وبلاگ هایشان سر میزنم، دچار مشکل شده است و بخش مدیریت آن به کل منهدم است؛ یعنی امکانِ درج هیچ مطلبی وجود ندارد. وقتی آدرس سایت را وارد می کنی، صفحه ای باز می شود که هر بار حاوی وعده و وعیدهای جدید است که خبر از آن دارد که هنوز مشکل سرورها حل نشده است و از صبر و شکیبایی عزیران بلاگفایی قدردانی می گردد.

این آخرین اطلاع رسانی بلاگفاست:

کاربران محترم و همراهان عزیز سایت 

نیاز به تغییر مکان سرورهای سایت بود که اینکار در اواخر هفته پیش آغاز شد اما متاسفانه این انتقال طبق برنامه پیش نرفت و در این بین به سخت افزارهای مهم سایت آسیب جدی رسیده است. برطرف کردن مشکل نیاز به چند روزی وقت دارد امیدواریم پس از آن خدمات سایت بصورت عادی ادامه پیدا کند. عمیقاً از آنچه پیش آمده متاسفیم.
از صبر و شکیبایی شما متشکریم
 
تکمیلی (پنج خردادماه): همانطور که قبلاً اعلام شد برای حل مشکل از خدمات یک شرکت خارجی استفاده کرده ایم که این شرکت زمان بررسی و حل مشکل را چندین بار تغییر داده است و متاسفانه به دلیل تعطیلات در کشور مطبوع شرکت فوق پیگیری و اعلام وضعیت در روزهای اخیر به تاخیر افتاده است به محض دریافت اطلاعات جدیدتر آنرا به اطلاع شما خواهیم رساند.
همه ی تعطیلی و مشکل سایت یک طرف، کشور مطبوع هم طرف دیگر!!! 
واقعاً فکر نمی کنم انتظار زیادی از سایتی با این شهرت و محبوبیت باشد که به نگارش صحیح در یک متن سه سطری توجه بیشتری داشته باشد.
  • ۹۴/۰۳/۰۶
  • ۵۱۰ نمایش
  • مرتضی نژاد

نظرات (۲)

سلام
ببین دوست من  همه ی کشورها  خب ، اندازه ی ایران تعطیلی ندارن
به خصوص اینکه  بلاگفا یا توی کانادا هست یا توی آمریکا
تو کشورهایی مثل امریکا فقط یک روز تو سال تعطیلی دارن  اونم روز اول سال نو میلادی هست

به مدیر بلاگفا بگو  کدوم کشور هست که از 17 اردیبهشت تا حالا هی تعطیلات دارن تا بریم همونجا زندگی کنیم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ هه ههه
پاسخ:
سلام
ظاهرا کانادا باید باشه و قضیه هم یک مقدار جنبه ی سیاسی داره که متأسفانه مدیریت بلاگفا با مخاطبانش رو راست نیست و اون قدر هم باهوش نیس که بهانه ی بهتری دست و پا کنه. به عبارت مودبانه تر: دروغگوی خوبی نیستن ایشون :|

اگر به خاطر تعطیلات می خواهید تشریف ببرید که فکر نمی کنم جایی اکازیون تر از اینجا باشه :))

سلام دوست عزیز
واقعا شما درست میگین.درسته که وبلاگ رایگانه ولی این دلیل نمیشه که اینجوری با کاربرهاش رفتار بشه.خیلی ها سالها برای وبلاگشون زحمت کشیدن.همه که کارشون کپی پست نیست.مطالعه کردن .خون دل خوردن.اون موقع همش وعده سر خرمن میشنون.واقعا به این میگن تکریم.یه جواب قانع کننده هم به آدم نمیدن
پاسخ:
سلام
کاملاً حق با شماست
و این قصه سرِ دراز دارد...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">