یادگیری و آموزش مجازی

سهم من از فضای سایبری برای تکمیل بحث ها، مقالات، منابع و ... در کلاس درس

یادگیری و آموزش مجازی

سهم من از فضای سایبری برای تکمیل بحث ها، مقالات، منابع و ... در کلاس درس

یادگیری و آموزش مجازی

امــــــــواج زندگی را بپذیــــر؛ حتی اگـر گـاهی تو را به اعـــــماق دریـا بـبــرند!
آن مـاهی آســــــوده که همیــــشـه بـر سطـــح آب مــی بیــنی اش؛
مُرده است...

نیلوفر مرتضی نژاد هستم دکتری رشته ی مطالعات برنامه درسی دانشگاه خوارزمی
عضو هیئت علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه
زمینه های مطالعاتی مورد علاقه:
یادگیری الکترونیکی- آموزش مجازی
کارآفرینی و برنامه ی درسی در سازمان ها
یادگیری مادام العمر
لذت یادگیری
پراگماتیسم و فراگیر محوری و ...

1- سرفصل تمامی دروس به طور کامل رعایت می شود؛ بنابراین در موردِ حذفِ هیچ بخش و منبعی اصرار نکنید.

2- تمامی دانشجویان موظف هستند در ساعت کلاسی درس انتخابی خود حضور یابند. بنابراین از حضور در کلاس گروه دیگر با هماهنگی و بدون هماهنگی خودداری کنید.

 

3- مسئولیت مردودی و مشروطی های ترم های قبل و بعد و ترم جاری، مشغله ی کاری و خانوادگی و ... بر عهده ی دانشجویان محترم است. ادامه تحصیل انتخابی است مقدس و شایسته تقدیر ؛ قدر این انتخاب را بدانیم. مدرک دیر یا زود اخذ میشود؛ قدر لحظات عمرمان را بیشتر بدانیم و در کنار دریافت مدرک از یادگیری غافل نشویم. ارفاق در صورت امکان برای همه به طور یکسان لحاظ خواهد شد و هیچ کدام از این موارد، به ویژه مشروطی و مردودی ترم های قبل، موجب بهره مندی از ارفاق و امتیاز خاصی نیست. بنابراین اگر معدلتان پایین بوده است، اگر قبلا در این درس افتاده اید، اگر با نمره ی پایین مشروط می شوید، اگر دو امتحان در یک روز دارید، اگر قرار است در زمان آزمون صاحب فرزند یا خانه ی جدید شوید و .... من فقط می توانم راهنمایی تان کنم که مثلاً بهتر است از الان برنامه ریزی کنید و مطالعه ی خودتان را زودتر شروع کنید و ...

4- هیچگونه سفارشی مبنی بر افزایش نمره از جانب هیچ شخصیت حقیقی و حقوقی محترم به هیچ وجه و عنوانی پذیرفته نیست. بنابراین هر قدر شخصی بیشتر برایتان قابل احترام هست، از واسطه قرار دادن ایشان بیشتر بپرهیزید. 

5- لطفاً و خواهشاً (میدانم غلط است ولی لغت بهتری سراغ ندارم) از کلی گویی در مورد درس بپرهیزید. مثل این مورد: مطالب خیلی پیچیده است! کتاب گویا نیست! و مانند آن. اگر جایی از مطالب برایتان غامض و دشوار است، به طور دقیق مطرح بفرمایید تا توضیحات بیشتر ارائه شود.

6- من هم مانند شما به شدت مشتاقم ارزشیابی در کار نباشد و همگی در کنار هم یاد بگیریم و یاد بدهیم... ولی این بخشی از فرآیند آموزش است؛ پس بهتر است در کنار هم سعی کنیم یاد بگیریم و یاد بدهیم و آموخته هایمان را در ارزشیابی پایانی به قلم درآوریم.

7- موفقیت و یادگیری شما و عشق شما به یاددهی و یادگیری بیشتر از آن چیزی که تصورش را بکنید برای من مهم و ارزشمند است؛ پس لطفا خیلی موفق باشید.

 

نظرات (۱)

  • بهناز علیزاده
  • با سلام وتشکر از بابت نمرات میان ترم درس دبستانی.از طرف همه همکلاسیها از شما تقاضا میکنم که در صورت امکان نمونه سوالات فصلهای 10 به بعد را هم ارائه بفرمایید .با سپاس 

    پاسخ:
    سلام
    متاسفانه فرصت و امکانش رو ندارم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">