نمونه سؤال برای فصل های 9 و 10 کتاب دکتر فتحی واجارگاه
چهارشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۴۹ ب.ظ
فصل 9
- دیدگاههای مربوط به حدودوثغوربرنامه درسی وآموزشی رابنویسید؟ص210و211و212و213
- سه کارکردبرنامه ریزی تدریس رابنویسید؟ص213
- برنامه ریزی بعنوان تفکریایک فرایندراتحلیل کنید؟ص214و215
- نظریه ساختن گرایی دربرنامه ریزی تدریس رابنویسید؟ص215و216و217
- برنامه ریزی واحدموضوعی درهم تنیده راتوضیح دهید؟ص219و220
- مفهوم یادگیری وتدریس فعال رابنویسید؟ص226و227
- معیارهای رویکردفعال رابنویسید؟ص227
- رویکرداکتشافی درتدریس واهداف آن رابنویسید؟ص232و233
- روشهای فعال درتدریس چه اهمیتی دارد؟ص228و229
- نکات اساسی روش اکتشافی رابنویسید؟ص234و235
- روش اکتشافی شهود-مداروتحلیلی مداررامقایسه کنید؟ص235
- مجموعه شرایطی که اکتشاف راتسهیل می کندرابنویسید؟ص236و237
- محاسن روش اکتشافی رابنویسید؟ص237و238
- دربرنامه ریزی درسی وتدریس اکتشاف محورچه مواردی رابایدمدنظرقرارداد؟ص238و239
- فراینداکتشاف وپژوهش راباهم مقایسه کنید؟ص241و242
- پژوهش راتعریف وگامها(مراحل)پژوهش رابنویسید؟ص243و244
- رهنمودهای شیوه پژوهش (تشابهات روش پژوهش وروش اکتشاف)رابنویسید؟ص245
- رویکردعرضه مطالب ازدیدگاه آزوبل رابنویسید؟ص246
- نظریه ساخت شناختی ازدیدگاه آزوبل راتحلیل کنید؟ص246و247
- پیش سازمان دهنده راتعریف وانواع آن رابنویسید؟ص247و248
- خصوصیات پیش سازمان دهنده رابنویسید؟ص248
- یادگیری معنی دارچه زمانی اتفاق می افتد؟ص249
- راههای ارائه فعال وموثراطلاعات به فراگیران رابنویسید؟ص250و251
- نقشه های مفهومی چه فوایدی دارند؟ص252
فصل 10
- سه عامل تمایز نظامهای برنامه ریزی درسی رابنویسید؟
- سه نظام متمایز برنامه ریزی درسی کدامند؟باهمدیگرمقایسه کنید؟
- عوامل موثربراجرای برنامه درسی رابنویسید؟ص263و264و265و266و267و268و269و270
- ۹۳/۱۰/۱۰
- ۱۱۶۵ نمایش