یادگیری و آموزش مجازی

سهم من از فضای سایبری برای تکمیل بحث ها، مقالات، منابع و ... در کلاس درس

یادگیری و آموزش مجازی

سهم من از فضای سایبری برای تکمیل بحث ها، مقالات، منابع و ... در کلاس درس

یادگیری و آموزش مجازی

امــــــــواج زندگی را بپذیــــر؛ حتی اگـر گـاهی تو را به اعـــــماق دریـا بـبــرند!
آن مـاهی آســــــوده که همیــــشـه بـر سطـــح آب مــی بیــنی اش؛
مُرده است...

نیلوفر مرتضی نژاد هستم دکتری رشته ی مطالعات برنامه درسی دانشگاه خوارزمی
عضو هیئت علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه
زمینه های مطالعاتی مورد علاقه:
یادگیری الکترونیکی- آموزش مجازی
کارآفرینی و برنامه ی درسی در سازمان ها
یادگیری مادام العمر
لذت یادگیری
پراگماتیسم و فراگیر محوری و ...

اطلاع رسانی ترجمه زبان تخصصی 1 سری دوم

شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۳۸ ب.ظ

ترجمه برای جلسه آینده

آقایان و خانمها

گروه الف:

1- انجامی، ایرانی، پذیره و پرگاری: اسلایدهای 27، 28 و 29

2- پورجعفری، حسین زاده، خراسانی و رزاقی: اسلایدها 30، 31 و 32

3- رفیع نژاد، زینال پور، شیخلو  و صانعی پور، اسلایدهای 33 و 34

4- محمدمرادی، نادری و نجفی الله لو: اسلایدهای 35 و 36

5- وفایی، یگانه وند و یوسفیان: اسلایدهای 37 و 38

 

گروه ب:

1- احمدی، اژدری، اصغری، شفق و بیرام زاده: اسلایدهای 27، 28 و 29

2- پورستار، پورغفار، حبیب نژاد، حسنقلی پور و خضری: اسلایدهای 30، 31 و 32

3- خیراندیش، خیری، رضوی و روشن تاب: اسلایدهای 33 و 34

4- شیخ الاسلامی، طالبیان، عین الهی و فتاحی: اسلایدهای 35 و 36

5- فهیمی، قهرمانی، خوشنوا، محمدی و یاقوتی، اسلایدهای 37 و 38

 

لطفا اگر نام کسی قید نشده است در نظرات همین پست اعلام کند.

  • ۹۵/۰۸/۰۸
  • ۵۲۷ نمایش
  • مرتضی نژاد

نظرات (۲)

  • مرتضى نژاد
  • توضیح:
    این اسامى بر اساس لیست پرتال تنظیم شده است.
    لیکن حضور در کلاس گروه دیگر براى افرادى که مشکل دارند بلامانع است.
  • امید ایرانی
  • باسلام وخسته نباشید.من درکلاس گروه ب هستم ولی اسم من در کلاس گروه الف آمده است.
    پاسخ:
    سلام
    اسامى بر اساس لیست موجود در پرتابل است.
    به لحاظ حضور در کلاس مشکلى نیست و مى توانید روز پنجشنبه درکلاس حاضر شوید.