یادگیری و آموزش مجازی

سهم من از فضای سایبری برای تکمیل بحث ها، مقالات، منابع و ... در کلاس درس

یادگیری و آموزش مجازی

سهم من از فضای سایبری برای تکمیل بحث ها، مقالات، منابع و ... در کلاس درس

یادگیری و آموزش مجازی

امــــــــواج زندگی را بپذیــــر؛ حتی اگـر گـاهی تو را به اعـــــماق دریـا بـبــرند!
آن مـاهی آســــــوده که همیــــشـه بـر سطـــح آب مــی بیــنی اش؛
مُرده است...

نیلوفر مرتضی نژاد هستم دکتری رشته ی مطالعات برنامه درسی دانشگاه خوارزمی
عضو هیئت علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه
زمینه های مطالعاتی مورد علاقه:
یادگیری الکترونیکی- آموزش مجازی
کارآفرینی و برنامه ی درسی در سازمان ها
یادگیری مادام العمر
لذت یادگیری
پراگماتیسم و فراگیر محوری و ...

اهداف، محتوا و روش تدریس درس تفکر و پژوهش پایه ی ششم

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۵۸ ق.ظ

با تشکر از اعضای محترم گروه مربوط به بررسی اهداف و محتوای درس "تفکر و پژوهش" پایه ی ششم دبستان، فایل مربوط به کار این گروه را می توانید در لینک زیر مشاهده کنید:

اهداف،روش تدریس و محتوای تفکر و پژوهش

 

اعضای گروه: آقایان حسین زاده و خدایی، خانمها زینالپور و عبیدی

  • ۹۵/۰۲/۰۶
  • ۲۷۶۶ نمایش
  • مرتضی نژاد

نظرات (۴)

سلا م  خسته نباشید و روزتون مبارک استاد ارجمند 
ممنون میشم نمرات ازمون میان ترم نظریه های یادگیری رو زودتر بزاردید توی وبلاگ .با تشکر 
سلام استاد روزت مبارک. همیشه در مقام انبیا باشید.
پاسخ:
سلام ماهى عزیزم
ممنون از لطف شما
نفرمایید
من حالا حالاها باید شاگردى کنم...
سلام استاد
روزتون رو تبریک عرض میکنم
با آرزوی موفقیت روزافزون
پاسخ:
سلام
سپاس فراوان
من هم این روز رو خدمت جنابعالی و تمام معلمانی که این وبلاگ را میخوانند تبریک میگم
  • کلنگ همساده پسر
  • دنیا را می بینید. اگر صد سال پیش بود کسی فکرش را هم نمی کرد در فضایی به نام فضای مجازی بشود یک بخش دیگری از زندگی را به اشتراک گذاشت. چقدر دلم می خواهد من هم در زمینه تحصیلی ام یک وبلاگ یا یک تارنمای آموزشی داشته باشم.

    پاسخ:
    بلی دنیای عجیبی است
    خوب داشته باشید
    با قلم و فکر توانای شما مطمئنا عالی خواهد شد