یادگیری و آموزش مجازی

سهم من از فضای سایبری برای تکمیل بحث ها، مقالات، منابع و ... در کلاس درس

یادگیری و آموزش مجازی

سهم من از فضای سایبری برای تکمیل بحث ها، مقالات، منابع و ... در کلاس درس

یادگیری و آموزش مجازی

امــــــــواج زندگی را بپذیــــر؛ حتی اگـر گـاهی تو را به اعـــــماق دریـا بـبــرند!
آن مـاهی آســــــوده که همیــــشـه بـر سطـــح آب مــی بیــنی اش؛
مُرده است...

نیلوفر مرتضی نژاد هستم دکتری رشته ی مطالعات برنامه درسی دانشگاه خوارزمی
عضو هیئت علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه
زمینه های مطالعاتی مورد علاقه:
یادگیری الکترونیکی- آموزش مجازی
کارآفرینی و برنامه ی درسی در سازمان ها
یادگیری مادام العمر
لذت یادگیری
پراگماتیسم و فراگیر محوری و ...

اطلاع رسانی زبان تخصصی (سری 2)

يكشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۱:۵۲ ب.ظ

ترجمه برای جلسه آینده:

1- آقایی، پورمیرو، پوره، جسور لک: اسلایدهای شماره 27، 28 و 29

2. حسین پور، حسین زاده، خشمان و شکرابی: اسلایدهای شماره 30، 31 و 32

3. عابدی، عاشوری و عبدالله زاده: اسلایدهای شماره 33، 34 و 35

4. نیک نفس، محمدی و نور محمدی: اسلایدهای شماره 36، 37 و 38 (پایان فایل نخست)

 

+ نفرات ردیف 4 ترجمه اسلایدهای مشخص شده برای جلسه قبل را نیز همراه داشته باشند.

 

 

++ پیک نوروزی!!:

لطفا یک جدول دو ستونه طراحی کنید؛ یک ستون برای صاحبنظران برنامه درسی با دیدگاه Technical و ستون بعدی Non-technical/ Naturalistic

در هر ستون نام صاحبنظران آن دیدگاه را بنویسید.

ذیل جدول نظریه دو صاحبنظر از هر دیدگاه را به صورت مفصل تر توضیح دهید.

ذکر کنید خودتان کدام دیدگاه و به طور خاص تر، نظریه کدام صاحبنظر را بیشتر می پسندید و چرا؟ 

لازم است تمام موارد هم به انگلیسی و هم به فارسی نوشته شود.

 

 

  • ۹۴/۱۲/۱۶
  • ۳۷۸ نمایش
  • مرتضی نژاد