یادگیری و آموزش مجازی

سهم من از فضای سایبری برای تکمیل بحث ها، مقالات، منابع و ... در کلاس درس

یادگیری و آموزش مجازی

سهم من از فضای سایبری برای تکمیل بحث ها، مقالات، منابع و ... در کلاس درس

یادگیری و آموزش مجازی

امــــــــواج زندگی را بپذیــــر؛ حتی اگـر گـاهی تو را به اعـــــماق دریـا بـبــرند!
آن مـاهی آســــــوده که همیــــشـه بـر سطـــح آب مــی بیــنی اش؛
مُرده است...

نیلوفر مرتضی نژاد هستم دکتری رشته ی مطالعات برنامه درسی دانشگاه خوارزمی
عضو هیئت علمی تمام وقت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه
زمینه های مطالعاتی مورد علاقه:
یادگیری الکترونیکی- آموزش مجازی
کارآفرینی و برنامه ی درسی در سازمان ها
یادگیری مادام العمر
لذت یادگیری
پراگماتیسم و فراگیر محوری و ...

یادش به خیر

يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۴۱ ق.ظ

یادش بخیر
لذتی که توی خوابیدن با لباس مدرسه توی رختخواب
بین ساعات ۷:۰۰ تا ۷:۱۵ وجود داشت
توی هیچ چیزی دیگه وجود نداشت و ندارد و نخواهد داشت
.
.
یادش بخیر؛ در به در دنبال یکی میگشتیم کتابامونو جلد کنه !
.
.
همیشه تو مدرسه عادت داشتم همکلاسی هامو بشمرم
تا ببینم کدوم پاراگراف برای خوندن به من می فته
.
.
یادش بخیر یکی از استرس های زمان مدرسه این بود که
زنگ ورزشمون چه روزیه و چه ساعتی ؟!!
افتادن زنگ ورزش اونم دو زنگ آخر پنجشنبه
از انتصاب به عنوان مدیر کل شرکت مایکروسافت هم بالاتر بود
.
.
من مدرسه که میرفتم همیشه سر کلاس به این فک میکردم که
اگه پنکه سقفی بیفته کله کیا قطع میشه !
.
.
وقتی سر کلاس حوصله درس رو نداشتیم
الکی مداد رو بهانه میکردیم بلند میشدیم میرفتیم
گوشه کلاس دم سطل آشغال بتراشیم
.
.
تو مدرسه آرزومون این بود که وقتی از دوستمون می پرسیم
درستون کجاست اونا یه درس از ما عقب تر باشن
.
.
یادتون میاد
اوج احتراممون به یه درس این بود که دفتر صد برگ واسش انتخاب می کردیم !!!!!!!!!!
یادش به خیر.........
پیشاپیش مهر به بچه های بامهر قدیمی مبارک....

  • ۹۳/۰۶/۳۰
  • ۷۸۱ نمایش
  • مرتضی نژاد

آموزنده

جالب

یادها و خاطره ها

نظرات (۹)

سلام خانم دکتر
در صورت امکان راهنمایی بفرمایید چگونه می توانم در رابطه با موضوع زیر که منابع مناسبی جهت پایان نامه ام پیدا کنم .
فرایند برنامه ریزی درسی دوره کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی(وضعیت موجود ، وضعیت مطلوب)
پاسخ:
سلام
اول  مشخص کنید که منظورتان از "فرآیند برنامه ریزی درسی" چیست
بالاخره این فرآیند باید یک شروع و جریان و پایان نسبی و بازخوردی داشته باشد
پس از این که عناصر فرآیند و تعریفتان از برنامه درسی و برنامه ریزی درسی را مشخص کردید
به احتمال زیاد اصطلاحات و عبارات کلیدی خوبی برای جستجوی منابع نیز در اختیار خواهید داشت
ضمنا پیشنهاد می کنم حتما سری به آرشیو فصلنامه ی مطالعات برنامه درسی بزنید؛ مطمئناً مطالب مفیدی خواهید یافت
پیروز باشید.
سلام .یادش به خیر روز اول ( ابتدایی)مدرسه مدیر مدرسه دوگوشم را گرفت وبلند کرد ودر هوا دوسیلی محکم زد هیچ وقت اون جور سیلی نخورده بودم
آره واقعاً یادش به خیر! کلی خاطرات برام زنده شد.
و چه خوب که دوباره داری توی وبلاگت می نویسی. خیلی وقت بود سر نزده بودم. خیلی کار خوبی می کنی. موفق باشی خانم دکتر

پاسخ:
پاسخ:
درووووود بانوی غربت نشین
خوبی زهرا؟
خیلی دلم برات تنگ شده عزیزم
خوشحال شدم که سر زدی
آره دیگه وبلاگ تغییر کاربری داده
دخترای گلت رو ببوس
خانم دکتر هم خودتی
یادش بخیر...روز اولی که به مدرسه رفتم تاآقامعلم شروع کردبه درس دادن خوابم گرفت بیچاره داداشم کولم کرد بردخونه آخه تازه 5سالم تمام نشده بود وپدرم چون کدخدای ده بود وطعم بیسوادی را چشیده بود بچه هاشو 5ساله به مدرسه میفرستاد ولی من آن سال را چندباررفتم وهربار که میخوابیدم بازم بیچاره برادرم ...تااینکه آن سال به مدرسه نرفتم ...
سلام استاد

خیلی متن زیبایی هستش حس خوبی به آدم دست میده و آدم میبره به اون دوران.دستتون درد نکنه
هه!زیبااااا....
اعتراف میکنم بچه که بودم یه بار با آجر زدم تو سر یکی از بچه های اقوام , تا ببینم دور سرش از اون ستاره ها و پرنده ها می چرخه یا نه!!!!!
تازه هی چند بارم پشت سر هم این کار و کردم , چون هر چی می زدم اتفاقی نمی افتاد!!!!
.
  • کلاس اولی های دیروز
  • آغاز سال تحصیلی نو را که سرآغاز رویش و طراوت در بوستان عشق و محبت است به تمامی همکاران ارجمند و فرهیخته و دانش آموزان جویای دانش و معرفت تبریک می گوییم و از خداوند منان برای تمامی عزیزان توفیق روز افزون همراه با شکوفایی و سربلندی مسئلت داریم.

    پاسخ:
    پاسخ:
    برای شما و همه دوستان هم مبارک باشد.
    آرزو می کنم عشق به آموختن و آموزاندن تا ابد در وجودتان پاینده باشد.
  • اسماعیل مصطفی زاده
  • سلام خانم دکتر بیشتر این خاطرات مال من هم بود
    دستت درد نکند که یاد آوری کردی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام آقای دکتر
    خوشحالم که برایتان تجدید خاطره شده است.
    حس خوبی است ....